KIRMIZI KONSEPTLİ MENÜM

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Kuşkusuz Rabbin katındakiler O’na kulluk etmekten kibirlenmezler, O’nu tesbih eder ve yalnız O’na secde ederler.” 
(Â’raf, 206)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Kulun Rabbine en yakın olduğu hal secde halidir. İşte bu sebeple secdede çok dua etmeye bakın!”
(Müslim, Salât 215. Ebû Dâvûd, Salât 148; Nesâî, Tatbîk 78)


Selâmün aleyküm,
Geçen gün en yakın arkadaşım geldi İstanbul'dan :)
[bilmeyenler vardır ben Antalya'da oturuyorum :) ]
Mutfakta kendimi kaybettim resmen :) Onu da yapayım bunu da yapayım derken ortaya neler çıktı neler.
Kırmızı konsept ise kadife kek yapmaya karar verince orta çıktı.
Çok zevkliydi renkli renkli pastalar yapmak :)

Gelelim menümde neler vaaaaar ;)
KADİFE KEK
YALANCI EKLER
LABNELİ TOPLAR
SOSİSLİ ÇITIR MİLFÖY

KIRMIZI ÇATLAK KURABİYE

PEMBE SULTAN SALATASI

PANCARLI PATATES PÜRESİ


Yorumlar

  1. Muhteşem görünüyor bunlar . Bayıldım sabırsızlıkla bekliyorum tariflerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) geliyor teker teker tarifler...

      Sil

Yorum Gönder