YAZA ELVEDA - SONBAHARA MERHABA

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Kullarım Sana Ben’i sorduklarında, (bilsinler ki) Ben onlara çok yakınım. Bana duâ edenlerin duâlarını kabûl ederim…”
(Bakara, 186)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Bir mü’minin diğer bir mü’mine gıyâbında yaptığı duâdan daha çabuk kabûl edilen hiçbir duâ yoktur.”
(Tirmizî, Birr, 50/1980)


Selâmün aleyküm,
Geçenlerde Antalya'da yaşayan blog yazarları olarak çok güzel bir etkinlikte bir araya geldik.
Etkinliğimize Akra Barut Hotel ev sahipliği yaptı.
36 değerli sponsorumuz bize ürünlerinden gönderdi. Bazı sponsorlarımız bizzat gelip ürünlerini dağıttılar ve tanıttılar. 
Ve değerli Şef Özlem Mekik ile İstanbul Blogerlarından Funda Aydeniz etkinliğimizin sürpriz konuklarıydı. Onlarla çok güzel sohbetler ettik.

Aşağıda sponsor firmaların ürünlerinin fotoğraflarını ve linkerini paylaştım :) Hepsine çok çok teşekkür ediyorum ürünler için. Ürünleri deneyip, test edip, kullandıkça tariflerimi ve fikirlerimi de paylaşacağım...

Vee bi teşekkürde etkinliğin organizasyonunda büyük emeği geçen Mutlu Badem Çagla ablaya gitsin :)

Sponsorlarımız ;
Detay Diamond - Akra Barut Hotel - by Trileçe
Ziaja - Nefis Gurme - Erkap kek kalıpları
Çelik Baharat - Resul Çini- Helesa Bakliyat
Egem Un - Tatlımo - Dost Aktar
Organik Bakkal - Güzel Gıda - Doğadan
For Fun - Kelebek Park - Tahino Food
Sera Çiçekçilik - Açelya Çiçekçilik - Dekorist Tasarım
Portakal Cafe - Özge Ofset - Dönerci Hakkı Baba
Yörük Parkı - EpilaDerma - Leyla İnanır
Dr.Salt Sıvı Tuz - Özdilek Park - Lesoleil Shampoo
Pakmaya - Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi - Güzelköyden - Buznar
Orkide Hareketi - Kepez Akdeniz Dondurma - Yörük Ali
Sevgili Serap'ın hazırladığı mis kokulu sabunları bize hediye eden Nursevin ablaya teşekkür ediyorum... 
Etkinliğimize özel yaptığı pasta için de Ayşe ablaya teşekkür ediyorum...
Etkinliğimizi basına taşıyan Hürriyet Akdeniz'e,
antalyamagazin.com'a ve Milliyet Akdeniz'e teşekkür ederiz.
Etkinliğimizin en güzel ve lezzetli fotoğrafı bence bu :)
Bir sonraki etkinlikleri iple çekiyorum.
Sevgiyle kalın... 

Yorumlar

  1. Çok güzeldi her şey güzel anılar ekledik anılarımıza, daha nicelerine hep birlikte inşallah... :)

    YanıtlaSil
  2. Antalya Blog yazarları olarak, gün geçtikçe büyüyoruz. Umarım bir çok etkinlikte bir arada oluruz. :) Son fotoğraf hakikaten süper!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) görüşmek üzere...

      Sil
  3. Tebrik ederim canım. Emeklerine sağlık. Güle güle kullan ürünlerini. her zaman birlikte olalım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nursevin abla. İnşallah daha nice etkinliklere buluşmalara :)

      Sil
  4. canım her türlü desteğin için ben çok teşekkür ederim . daha güzel buluşmalarda birlikte olmak dileğindeyim , öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
  5. Hep birbirimize destek hep birbirimizi için çabalıyor uz asla rakip değiliz hep dostum hep arkadaşız artık Antalya blogger lari çok güçlü. ...Adımız duymayan kalmayacak :) Kalemine sağlık Busracim görsellerin yine çok güzel büyük yüreğine bizle paylaştığı n fotoğrafların için desteğin için biz teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  6. Büşracığım resimlerini ne kadar güzel hazırlamışsın, Çok güzel bir gün geçirdik, tekrarı bol olsun. Sizin de ellerinize sağlık, çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince, dilimin döndüğünce yazdım bişeyler :) teşekkürler...

      Sil
  7. kalemine emeğine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder