PASTACIK

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“İnsan hayrı istediği kadar şerri de ister. İnsan pek acelecidir!”
(İsrâ, 11)

Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Pratik ve güzel bi tarifle yine karşınızdayım :) 
Pakmaya Mutfağın Yıldızı yarışmasına bu tarifimi de eklemiştim. Hatta torpil-pastadan daha çok beğeni almıştı.
Ama jüri torpil pastayı seçti ve ben İstanbul'da onunla yarıştım..

Özel günlerinizde yada canınız tatlı çektiğinde şipşak yapabileceğiniz çok kolay bi tarif Pastacık :)
Ben ilk babamın doğum gününde yapmıştım ve çok beğenerek tüketmiştik...

PASTACIK
Malzemeler
Hazır pasta keki
1 poşet Vanilyalı-damla sakızlı creme ole 
1 poşet toz krem şanti 
2,5 su bardağı süt

Süsleme için
Şekerleme
Karamelli çikolata topları
Yapılışı
Hazır pasta kekini yuvarlak bir kalıp ya da bardak ile kesin. [ben çaydanlık kapağıyla kestim, o an gözüme yuvarlak olarak o çarptı :) ] 
Kekleri süt ile ıslatın.
Vanilyalı-damla sakızlı creme ole'yi 2,5 su bardağı süt ve 1 poşet toz krem şanti ile çırpın ve sıkma poşetine doldurun.(Bu işlemi kaşıkla yayarak da yapabilirsiniz fakat düzgün olmayabilir)
Keklerin üzerine dışarıdan içe doğru sıkın.
Dilediğiniz şekilde süsleyin. 
Afiyet olaaa...

NOT: Hazır pasta kekim 2 katlıydı. Tek katından 4 yuvarlak kestim. Diğer katını ise kesmeden tek parça olarak kullandım. Tamamen isteğe kalmış bişey :)

Yorumlar

  1. ellerine saglık canım inşallah ilk fırsatta deniycem, fotosunu da paylaşırım:) tariflerinin devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hafizecim, takipte kal o zaman ;)

      Sil

Yorum Gönder