MUZLU PUDİNGLİ MİLFÖY TATLISI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Hatırlayın ki, siz Rabbinizden yardım istiyordunuz. O da, ben peşpeşe gelen bin melek ile size yardım edeceğim, diyerek duanızı kabul buyurdu. Allah bunu (meleklerle yardımı) sadece müjde olsun ve onunla kalbiniz yatışsın diye yapmıştı. Zaten yardım yalnız Allah tarafındandır. Çünkü Allah mutlak galiptir, yegâne hüküm ve hikmet sahibidir.” 
(Enfâl, 9-10)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Ümmetime ağır gelmeyecek olsaydı, hiçbir seriyyeden geri kalmaz, hepsine katılırdım. Allâh yolunda şehîd olmak, sonra diriltilmek tekrar şehîd olmak yine diriltilip tekrar şehîd olmak isterdim.” 
(Buhârî, Îman, 26; Müslim, İmâre, 103, 107)
Selâmün aleyküm,
Bugün sizlere pratik mi pratik bi tarifim var.
Ve çocuklarınızla birlikte de yapacağınız hem kolay hemde eğlenceli bi tarif :)
Milföy hamuru ve puding ile şipşak hazır lokmalık bi tatlı bu.
Ben muzlu puding kullandım siz istediğiniz puding çeşidi ile yapabilirsiniz. Hatta isterseniz puding yerine kendiniz muhallebi hazırlayıp onunla da yapabilirsiniz...

MUZLU PUDİNGLİ MİLFÖY TATLISI
Malzemeler
  1. Yarım paket milföy hamuru
Arası için
  1. 1 paket muzlu puding
  2. 3 su bardağı süt

Üstü için
  1. Pudra şekeri
  2. Renkli pasta süsleri

Yapılışı
  • Muzlu pudingi 3 bardak süt ile pişiriyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.
  • Kare milföy hamurlarını 4 eşit parçaya kesiyoruz.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine diziyoruz.
  • Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında milföyler kabarıp kızarana kadar pişiriyoruz.
  • Pişen milföyleri ortadan ikiye bölüyoruz.
  • Aralarına puding sürüp üst parçasını kapatıyoruz.
  • Üzerine pudra şekeri serpip ve pasta süsleri ile süsleyip servis ediyoruz.
  • Afiyet olaaa...
NOT = Ben lokmalık olsunlar diye kare milföyleri 4 parçaya bölüp yaptım. Ama kare milföyü kesmeden de kişi başı 1 tane yetecek büyüklükte de yapılabilir elbet ;)

YAPIM AŞAMALARI

BÜYÜK GÖRÜNSE DE KAHVE FİNCAN TABAĞININ İÇİNDE NE KADAR KÜÇÜK OLDUĞU BELLİ AMA DİMİ ;)

ÇAYINI, KAHVESİNİ, SÜTÜNÜ KAPAN GELSİN...

Yorumlar