PANCAR SALATASI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Şüphesiz ki Allah ve melekleri, Peygamber’e çokça salât ederler. Ey mü’minler! Siz de O’na salevat getirin ve tam bir teslimiyetle selâm verin.” 
(Ahzâb, 56)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Kim bana bir defa salât getirirse, Allah o kimseye on defâ salât eder, on hatası silinir ve on derece yükseltilir.” 
(Nesâî, Sehv, 55)
Selâmün aleyküm,
Pancar sever misiniz? 
Ben ilk turşusu ile tanışmıştım ve bayılmıştım. 
Sonra da sık sık kullanmaya başladım. 
En çok da sarımsaklı yoğurtlu salatasını severim ama bugün ki tarifim başka ;)

PANCAR SALATASI
Malzemeler
  1. 2 adet pancar
  2. Taze soğan
  3. Maydanoz
  4. Dereotu
  5. 2 diş sarımsak
  6. Ceviz
  7. Zeytinyağ
  8. Tuz
  9. Limon

Yapılışı
  • Pancarları güzelce yıkayıp kabuğunu soyuyoruz.
  • Ardından rendeliyoruz.
  • Yeşillikleri yıkayıp ayıklıyoruz.
  • İnce ince doğruyoruz.
  • Karıştırma kabına pancarları ve yeşillikleri ekliyoruz.
  • Üzerine sarımsağı rendeliyoruz.
  • Limon, zeytinyağı ve tuzu ilave edip karıştırıyoruz.
  • Salatayı servis tabağına alıyoruz.
  • Üzerine ceviz serpiyoruz.
  • Afiyet olaaa...

Yorumlar