FIRINDA SEBZELİ KARNABAHAR KIZARTMASI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Andolsun size kendinizden öyle bir Peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona çok ağır gelir. O, size çok düşkün, müminlere karşı çok şefkatlidir, merhametlidir.” 
(Tevbe, 128)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Hiç şüphesiz ben size bir babanın evlatlarına olan durumu gibiyim.” 
(Ebu Davud, Taharet, 4; Beyhaki, Sünen-i Kübra, I, 91. )
Selâmün aleyküm,
Son zamanlarda yapmayı en çok sevdiğim tarifim var bugün.
Hangimiz kızartmayı sevmez ki?
Ama bu öyle bol yağda değil fırında kızartma. 
Yapımı aşırı pratik ama tadı efsane :) 
Karnabahar kızartmasını tek de yapabilirsiniz ama ben yanında sebzeler ile yapmayı daha çok tercih ediyorum...
Mutlaka deneyin pişman olmazsınız ;)

FIRINDA SEBZELİ KARNABAHAR KIZARTMASI
Malzemeler
  1. Karnabahar
  2. Brokoli
  3. Havuç
  4. Patates
  5. Soğan
  6. Sarımsak
  7. Tuz
  8. Baharat (ben özellikle sarımsak tozu kullanıyorum)
  9. 2 yemek kaşığı zeytinyağı

Yapılışı
  • Tüm sebzeleri yıkayıp ufak ufak doğruyoruz.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine alıyoruz sebzeleri.
  • Üzerine tuz, baharat ve zeytinyağını ilave edip karıştırıyoruz.
  • Önceden 200 derecede ısıtılmış fırında sebzeler kızarana kadar pişiriyoruz.
  • Servis ederken sarımsaklı yoğurt çok yakışıyor;)
  • Afiyet olaaa...

YAPIM AŞAMALARI

Yorumlar