ABLAMA HAZIRLADIĞIMIZ GÜN MENÜSÜ-2

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Rasûlullah (sav) buyurdular:
“İnsanların arasına karışıp onların ezâlarına katlanan (onların dertleriyle dertlenen, hâcetlerini halleden) müslüman, onlara karışmayıp ezâlarına katlanmayandan daha hayırlıdır.”
(Tirmizî, Kıyâmet, 55/2507)

Hz. Ali (ra)’ın şu sözleri ne kadar ibretlidir:“İki nîmet vardır ki, beni hangisinin daha çok sevindirdiğini bilemiyorum:Birincisi, bir kimsenin, ihtiyacını karşılayacağımı ümid ederek bana gelmesi ve bütün samimiyetiyle benden yardım istemesidir.İkicisi de, Allah Teâlâ’nın, o kimsenin arzusunu benim vâsıtamla yerine getirmesi yahut kolaylaştırmasıdır.Bir müslümanın sıkıntısını gidermeyi, dünya dolusu altın ve gümüşe sahip olmaya tercih ederim.”(Ali el-Müttakî, VI, 598/17049)
Selâmün aleyküm arkadaşlar,   Gün yaptığımızdan beri epey vakit geçti ama ben daha yeni yazabiliyorum.    Önce iki cenazemiz oldu ardarda.   Sonra ben hasta oldum, 10 iğne yedim :(     Vee sonunda iyiyim ve yazmak için buradayım :)     Gün menümüz aşırı kalabalıktı.     Onuda yapalım, bunu da yapalım, bunun yanına buda yakışır derken fazla çeşitli bi menümüz çıktı ortaya...    Gelelim menüde neler varmış ;)    [Tarifleri tek tek paylaşacağım]
Ablama Hazırladığımız Gün Menüsü-2;
ELMALI KURABİYE
PATATESLİ GÜL BÖREĞİ
ISLAK KURABİYE

BÖRÜLCE SALATASI
PORTAKAL KABUĞUNDA KEK
CEPLİ POĞAÇA
AVCI BÖREĞİ
KEDİ DİLLİ TİRAMİSU
MİLFÖY ÇANAĞINDA BUĞDAY SALATASI
TAVUKLU ETİMEK SALATASI





Yorumlar

  1. geliyorummmm, bitirmeyinnn :)

    YanıtlaSil
  2. Buyur gel Çağla abla sanada yaparım :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy biz kaçırdık mı şimdi bunlarııı mmmm ellerinize sağlık... Hem senin hem ablanın...

    YanıtlaSil
  4. Nefissss.. hele o milföy çanakları.. bir de bir de ıslak kurabiye.. bir de bir de.. hepsi nefis olmuş canım.. başarılarının devamını dilerim.. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Gün menüsü paylaşmanıza çok sevindim. Fikir verme açısından harika! Her şey çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Emel hanım :) sayfamda başka gün menüleri de onlarada bakabilirsiniz...

      Sil

Yorum Gönder