CEVİZ MANTOLU KURABİYE

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Biz onları (peygamberleri), yemek yemez birer (cansız) ceset olarak yaratmadık. Onlar (bu dünyada) ebedî de değillerdir.”
(Enbiyâ, 8)

Rasûlullah (sav) buyuruyor:
“Ey insanlar! Duydum ki sizler, peygamberinizin vefât edeceğinden korkuyormuşsunuz! Benden evvel gönderilip de ümmeti içinde dâimî olarak kalmış bir peygamber var mıdır ki ben de sizin içinizde sürekli kalayım? İyi biliniz ki ben Rabbime kavuşacağım! O’na siz de kavuşacaksınız! Muhakkak ki bütün işler, yüce Allâh’ın izni ile cereyân eder.
(Buhârî, Salât, 80; İbn-i Sa’d, II, 227)


Selâmüm aleyküm akadaşlar,
Pazartesi sendromu olmayan musmutlu bir güne uyandım bugün.
Musmutlu bir hafta geçirelim inşallah...

Haftaya güzel bir kurabiye tarifi ile başlamak istedim.
Çok basit ve çok lezzetli bir kurabiye bu.
Adı sipşak kurabiye bile olabilir :)

CEVİZ MANTOLU KURABİYE
Malzemeler
1 paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta sarısı (akı üzerine)
1 paket kabartma tozu
Un

Üzeri için
Kırılmış ceviz
Toz şeker

Yapılışı
Margarini eritiyoruz.
Erimiş margarini pudra şekeri ile karıştırıp tüm malzemeleri ekliyoruz.
Kulak memesi kıvamında bi hamur elde edene kadar yoğuruyoruz.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlıyoruz.
Önce yumurta akına sonra toz şeker ve kırılmış cevize buluyoruz.
Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında hafif kızarana kadar pişiriyoruz.
Afiyet olaaa...
Süsleme malzemelerimiz :)
AFİYET OLAAA...

Yorumlar