KABAK KAVURMASI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Ben cinleri ve insanları sadece Bana kulluk etsinler diye yarattım.”
(Zâriyât, 56)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Siz beni, hakkım olan derecenin üzerine yükseltmeyiniz! Çünkü Yüce Allâh, beni rasûl edinmeden önce kul edinmişti.”
(Heysemî, IX, 21)


Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Kabak mevsiminde bol bol kabak yedik.
Bu yemek en basit kabak yemeği, şipşak yap ve ye ;)

KABAK KAVURMASI
Malzemeler
3 adet kabak
2 adet domates
1 adet soğan
Tuz
Sıvıyağ

Yapılışı
Kabakları iri iri doğruyoruz.
Domates ve soğanı yemeklik doğruyoruz.
Tencereye sıvıyağ ve soğanı alıp kavuruyoruz.
Domatesi ekleyip biraz daha kavuruyoruz.
Kabak ve tuzu da ekleyip kısık ateşte kavuruyoruz.
Kabak kendi suyunu salar ve çeker, eğer pişmezse biraz su ekleyebiliriz.
Afiyet olaaa...

Yorumlar