ALTIN GÜNÜ MENÜSÜ

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Peygamber’i, kendi aranızda birbirinizi çağırır gibi çağırmayın...”
(Nûr, 63)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Kaba söz, ayıptan başka bir şey getirmez! Hayâ ve edeb de girdiği yeri süsler!”
(Müslim, Birr, 78; Ebû Dâvûd, Cihâd, 1)


Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Geçenlerde annemin altın günü vardı  bizde.
Annem fazla bişey yapmayalım dedi.
Ama yapılacakları da bana bıraktı.
Ee haliylen bana kalınca tutamadım kendimi yaptım yine bir sürü :)
Bi tane daha tatlı yapayım, ama şundan da yapayım, salatasız da olmaz falan derkeeen ortaya bunlar çıktı :D
Menü hazırlarken zorlananlara şaşırıyorum.
Benim menüye karar vermem maksimum 10 dakika sürer ;)
Şunu yapayım, yanına şu yakışır, hımm canım şunu çekti, tatlı ve tuzlu sayısı eşit olsun.. Vee menü için neler yapacağım hazııır ;)

Altın Günü Menüsü;
PATATESLİ MUFFİN
PUDİNGLİ MOZAİK PASTA
PEYNİRLİ MİLFÖY
KAHVELİ KURABİYE
YOĞURTLU KUSKUS SALATASI
TAHİNLİ PEKMEZLİ ÇÖREK

Yorumlar