YÜN PONPON YAPIMI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Sana tâbî olan mü’minlere alçak gönüllü davran!” 
(Şuarâ, 215)


Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Allâh Teâlâ bana; “O kadar mütevâzı olun ki, kimse kimseye böbürlenmesin; kimse kimseye
zulmetmesin!” diye emretti.”
(Müslim, Cennet, 64)


Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Ponponlar bana hep çok sevimli gelmiştir :)
Özellikle bebek cicilerine de pek bi yakışıyorlar.
İlk ponpon yaptığım zaman yapımına da hayran kalmıştım.
Çok basit yapımı. Hatta ponpon makinası da varmış ama kartonla yapmak da çok kolay.
İlerde ponponlarla yapacağım çok güzel bi fikir var. Yaparsam paylaşırım sizlerle ;)

YÜN PONPON YAPIMI
  1. Kartona 2 tane yuvarlak çiziyoruz. (ben 2 ponpon yapacağım için 4 tane çizdim)
  2. Yuvarlakların ortasını da kesip tekerlek şekli veriyoruz.
  3. Tekerleğin etrafını bolca iple sarıyoruz. (ne kadar kalın sararsanız o kadar pofuduk olur :)
  4. Sarma işi bitince iki kartonun ortasını bulup makasla kesiyoruz.
  5. İki kartonun arasına ip geçirip sıkıca bağlıyoruz ve kartonları yırtıp çıkartıyoruz.
  6. Ponponlarda ipleri uzun olanlar olabiliyor, makasla kesip hepsini aynı boya gelecek şekilde düzeltiyoruz.
Bu kadar basit :) Kız bebek bolerosunda kullanmıştım bu ponponları...


Yorumlar