ÇİLEKLİ PUDİNGLİ ÇİÇEK KURABİYE

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Eğer Rabbinden umduğun (beklemek durumunda olduğun) bir rahmet için onların yüzlerine
bakamıyorsan, hiç olmazsa kendilerine gönül alıcı bir söz söyle.”
(İsra, 28)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Din kardeşini güler yüzle karşılamaktan ibâret bile olsa, hiçbir iyiliği küçümseme.”
(Müslim, Birr, 144)

Rabbimiz, cümlemizi yaratılan her şeye şefkat, merhamet ve tebessümle yaklaşabilen, ince
ruhlu, kâmil mü’minlerden eylesin. Kalplerimizden îman muhabbetini, yüzlerimizden İslâm’ın
güler yüzünü eksik etmesin!

Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Çoook eskiden annem yapardı çiçek kurabiye.
Ne zaman ki ablam ve ben mutfağa girmeye başladık annem bıraktı pasta falan yapmayı :)
Ben sıradan çiçek kurabiyeyi değiştirip çilekli yaptım bu sefer :D
Kırmızı konseptli menümü yaparken bu kurabiye de aklımdaydı.
Nasip şimdi yapmaktaymış...
Arkadaşım doğum yapmıştı. Bebek görmeye giderken yapıp götürdüm bu kurabiyeleri ;)
Bide bolero örüp götürmüştüm...

ÇİLEKLİ PUDİNGLİ ÇİÇEK KURABİYE
Malzemeler
1 paket çilekli puding
1 çay bardağı süt
125 gram margarin
1 paket vanilya
1 çay bardağı pudra şekeri
Un

Yapılışı
Tüm malzemeleri koyup yoğuruyoruz, yumuşak bir hamur elde ediyoruz.
Bilye büyüklüğünde yuvarlaklar hazırlıyoruz.
Ortaya 1 tane, etrafına 6 tane yuvarlak koyup çiçek oluşturuyoruz.
Önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz. (renginin pişerken değişmemesine dikkat edin)
Afiyet olaaa :)
Rengi ne kadar güzel dimi :) Kokusu da miss gibi...

Yorumlar