ÖRGÜ SERVİS (TABAK-BARDAK ALTLIĞI)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Biz mutlaka sizi biraz korku, biraz açlık yahut mala, cana veya mahsullere gelecek noksanlıkla
imtihan ederiz. Sen sabredenleri müjdele!”
(Bakara, 155)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Hayat şartları sizinkinden iyi olanlara değil de, daha aşağıda olanlara bakınız! Zira bu Allah’ın
üzerinizdeki nîmetini küçük görmemeniz için daha uygun bir davranıştır.”
(Müslim, Zühd, 9)

Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Bugün sizlerle pasta tarifi yerine başka bir becerimden bahsedeceğim :)
Daha önce bi mağazada görmüştüm örgü servisleri çok hoşuma gitmişti.
Sonra internette bunu örenleri görünce bende yaparım kiii dedim :)
Hemen evde olan rengarenk ipimi aldım elime. Başladım örmeye.
Sayılarını yazan bir yer bulamadım. Fotoğraflarına bakarak göz kararı yaptım ;) Yemek tarifi gibi oldu yani, göz kararı yapıyoruz :D

Rengarenk ipim azdı. Önce tabak altlığı yaptım ve çok az daha ipim kaldı.
Onunla da bardak altlığı yaptım.
Sadece birer tane çıktı :) Ama çok beğendimmm...

Bundan başkada yapmalıyım dedim ve ilk fırsatta çarşıya gidip yeni ip aldım.
Simli iple çok şık olur diye düşünüp siyah simli ip aldım.
Gerçekten şık göründü ama modeli pek belli olmadı :D
Olsun ben yine de duruşunu görünüşünü çok beğendim.
Siyahtan iki tabak altlığı, iki bardak altlığı ve iki tanede peçete halkası yaptım :)
Çok çok güzel oldular. Çeyizimin en kıymetlileri arasındalar şuan ;)

Sizlerde yapmalısınız. Hem çok çabuk yapılıyor, hemde çok güzel oluyor.
Sizler için yakından fotoğrafını çekip koydum aşağıya. Oradan göz kararı sayılarla yapabilirsiniz.
Yapacak olan arkadaşlara şimdiden kolay geleee...
TABAK ALTLIĞI

BARDAK ALTLIĞI

Yorumlar