YARIŞMAYA GİTTİM, GELDİM :D

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
...Şüphesiz Allah, sizin üzerinizdeki (her şeyi) gözetendir.” (Nisa, 1)



Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Pakmaya "Mutfağın Yıldızı" yarışmasına gittik, yarıştım eğlendim geldik :)
Annemle birlikte gittik. Çok güzel bi yarışma oldu. İlgi, alaka, jüri herşey çok güzeldi.
Cuma günü 5 kişi yarıştı. Cumartesi de diğer 5 kişi yarıştı. Cumartesi sabah ilk ben yarıştım. Jüri karşısında ve kamera eşliğinde pastamı yaptım.


Çok heyecanlanmıştım ama yarışma başlayınca tüm heyecanım gitti :) Sağolsun jüride çok iyi ve anlayışlıydı. Muhabbet ederek yaptım pastamı. Soğuması için dolaba koyduk. Benden sonraki yarışmacılar pastalarını yaparken çıkıp gezdik biraz. Nişanlımda İstanbul'da asker, o da geldi beraber gezdik. 

Trump alışveriş merkezine gittikMrs. Cupcake Dessert Boutique'te çok cici cupcakeler yedik :) Bunları görüp almamak mümkün değil :) Tatlarıda çok güzeldi. Keşke Antalya'da da olsaaaaa...

Sonra yarışmaya geri döndük. Daha yarışmacıların pasta yapımı bitmemişti. Benim pastanın tadım zamanı gelmişti. Sunuma hazırlayıp jüriye teslim ettim ve jüri Torpil Pastamın tadımını yaptı :)



Yarışma sırasında muhabbet ederken keklerimin kabarmadığından bahsetmiştim. Jüri bana kabaran kek reçetesini verdi :) Onlar yarışmanın değerlendirmesini yaparken bende kekimi yaptım. Vee kabardı :) Böylelikle kabarmayan kek lanetim sona erdi :D
(Tarif başka bir yazıda paylaşılacaktır)


Ve geldik yarışmanın sonucuna. İlk 3'e giremedim. Kalan tüm finalistler 4. oldu :) Bizim hediyelerimizi orada verdiler... 
Arçelik el blendır seti, Pakmaya ürün seti ve Teşekkür Belgesi ;)


2 gün bizleri en iyi biçimde ağırladılar. Mükemmel bir yarışma oldu..
Emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederiz...

Pazar günü sabah ilk uçakla Antalya'ya döndük...


Yarıştığım Torpil Pastanın tarifini en kısa zaman da yayınlayacağım ;)
Takipte kalın :D







Yorumlar