PAKMAYA "MUTFAĞIN YILDIZI KİM OLACAK?" YARIŞMASI

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Selâmün aleyküm arkadaşlar, 
Herkese kocaman bir merhaba.
Pakmaya'nın düzenlediği Mutfağın yıldızları yarışmasını tv reklamında görüp katılmaya karar vermiştim. En fazla iki tarifle yarışmaya katılım vardı. Bende "PASTACIK" ve "TORPİL PASTA" ile yarışmaya katıldım.
(Bu pastaların tariflerini daha sonra sizlerle paylaşacağım)
"PASTACIK"
"TORPİL PASTA"
Jürinin yaptığı ön eleme sonucunda 10 finalist belirlendi.
Vee "TORPİL PASTA" ile finalistlerden biri de benim :D
Yarışmayı kazandığımız tariflerimizi 15-16 Kasım 2013 tarihlerinde Pakmaya Pastacılık Mezkezi'nde canlı olarak hazırlayarak jürinin değerlendirmesine sunacağız. Yarın akşam İstanbul yolcusuyum :) Cumartesi günü sabah "Torpil Pasta"yı jüri karşısında yapacağım. Akşam üzeri de yarışma sonuçları açıklanacak. Çok heyecanlıyım :)

Aslında ilk olarak sadece yarışmak için katılmıştım. Sonra baktım yarıştığım pastalar iyi beğeni aldı, galiba 10 finalist arasına girerim dedim. Ve hedefime ulaştım :) Şimdi sırada ilk 3'e girmek var ama giremesem de olur. İlk 10'a girmek bile çok güzel...

Eee haliylen bu yarışmanın bide hediyeleri var dimi :)











Eh şimdilik bu kadar konuştuğum yeter, kalkıp hazırlanmam lazım :D Yolculuk ve Yarışma beni bekler :D

Hayır dualarınızı bekliyorum, İyi akşamlar...

Yorumlar