FOTOĞRAF MAKİNEME EL YAPIMI KILIF :)

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Rasûlullah (sav) buyuruyor:
"Her bir dinin kendine has bir ahlâkı vardır. İslâm'ın ahlâkı hayâdır." 

(Muvatta, Hüsnü'l-Hulk 9, (2, 905))


Selâmün aleyküm,
Merhaba arkadaşlar :)
Fotoğraf makinemi aldığım zaman kılıfını (çantasını) almamıştım. Çünkü onlar çok kaba, çok yer kaplıyorlar.
Ben kendim bişey yaparım demiştim. Ama neredeyse iki sene geçti daha yeni yaptım :) İyi ki de yaptım çok güzel oldu, çok içime sindi.
Artık fotoğraf makinem çantamdayken "acaba çizilecek mi" diye korkmuyorum :D

Gelelim yapım aşamalarına;

Malzemeler
Kalın keçe
Yün ip

Yapılışı

Öncelikle keçeyi göz kararı kesiyoruz :) [ben cm. olarak ölçmedim]


Kenarlarını yün iple dikiyoruz. Ve kılıfın şekli ortaya çıkıyor...

Markanın ismini harf kalıbıyla kesip kapak olarak kapatılacak yere silikon ile yapıştırıyoruz.
Uğur böceksiz olmaz :) Bi tane de uğur böceği yapıştırıyoruz silikonla.

Ve kapağın birbirini tutması için altına çıt çıt dikiyoruz...

Fotoğraf makinemizin kılıfı hazır :)
(harfleri yazmak için kullandığım kalıp)
Uğur böceğini çok seviyorum :)
Lens kapağımda da daha ilk günden beri bi tane uğur böceği var :)


Kılıfın sahibi olan makinem de işte buuuu ;)



Yorumlar